Wszechobecna moda na Pokemon Go ustała w ciągu ostatnich kilku miesięcy od premiery, ale producent i tak zarabia wielkie pieniądze na swojej produkcji.

Dane z Think Gaming pokazują, że w ostatnich pięciu miesiącach w Pokemon Go gra średnio 148 000 użytkowników dziennie. W okresie od lipca do czerwca 2016 r. w produkcję firmy Niantic grało aż 1.600.000 użytkowników dziennie. To olbrzymi spadek ilości graczy.

Od lipca do listopada ubiegłego roku gra zarabiała średnio około 100 funtów(130 USD) na minutę, a na ten moment zarobki producenta spadły tylko do do 77,39 funtów(99,52 USD) na minutę.

To wciąż ogromna suma pieniędzy, zwłaszcza, że ​​w ubiegłym roku gra straciła około 90% swojej oryginalnej bazy graczy. Może to oznaczać to, że grający w Pokemon Go są bardzo oddanymi fanami i spędzają dużo czasu na zakupach w aplikacji.

Pokemon Go zarabia więcej niż takie gry jak: Game of War: Fire Age (41 funtów/53 USD na minutę) oraz Clash of Clans (52 funtów/67 USD na minutę).

Najlepiej zarabiającą grą mobilną według Think Gaming jest Candy Crush Saga której zarobki wynoszą 116 funtów (149 USD) za minutę.

Think Gaming to dostawca danych o grach mobilnych. Operują oni na szacunkach, ale dane które dostarczają cieszą się zaufaniem ponad 75 000 twórców gier, wydawców oraz inwestorów, co wskazuje, że są one miarodajne.

Źródło: Techradar



Tagi: Pokemon Go, Think Gaming,

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

Powiadom o
avatar
wpDiscuz