Użytkownicy iPhone 14 Pro, iPhone 14 Pro Max skarżą się na poziome linie na wyświetlaczu: Raport

Użytkownicy iPhone’a 14 Pro i iPhone’a 14 Pro Max zostali poinformowani, że nie ma żadnej wady sprzętowej.
Użytkownicy iPhone 14 Pro i iPhone 14 Pro Max skarżą się na poziome linie pojawiające się na wyświetlaczu po włączeniu zasilania ich urządzeń. Zgodnie z raportami użytkowników na Reddit i forum społeczności Apple, znaczna liczba użytkowników znajduje zielone i żółte linie migające na ekranie iPhone’a po włączeniu urządzenia. Kilku użytkowników twierdzi, że Apple wyjaśniło, że problem z migającymi liniami nie jest problemem sprzętowym. Zamiast tego Apple podobno powiedział, że jest to błąd systemu iOS. Niektórzy użytkownicy iPhone’a 14 Pro i iPhone’a 14 Pro Max twierdzą, że problem zaczął się od iOS 16.2, podczas gdy inni twierdzą, że był obecny w starszych wersjach iOS 16.
Niektórzy użytkownicy iPhone’a 14 Pro i iPhone’a 14 Pro Max wzięli na Reddit i forum społeczności Apple, aby skarżyć się, że ich urządzenia pokazują poziome linie w poprzek ekranu podczas budzenia się ze snu lub uruchamiania. Według Redditora, kolory i liczby poziomych linii różnią się, jednak zielone i żółte linie są najczęstsze. Niektórzy użytkownicy twierdzą, że glitch nie zdarza się za każdym razem. Inny użytkownik twierdzi, że linie zniknęły po sekundzie.
Mówi się, że problem rozpoczął się po aktualizacji iOS 16.2, podczas gdy inni twierdzą, że widzieli migające linie na ekranie w poprzednich kompilacjach iOS 16.
Niektórzy użytkownicy Reddita twierdzą, że wzięli swoje wyższe modele serii iPhone 14 do sklepu Apple i powiedziano im, że problem nie jest wynikiem błędu sprzętowego, ale jest to błąd w systemie iOS. Nieliczni twierdzą, że problem utrzymał się po uruchomieniu ich smartfonów i aktualizacji urządzenia do iOS 16.2.
Apple jest świadome trwającego problemu. Zespół wsparcia firmy na początku tego tygodnia tweetował, prosząc dotkniętych użytkowników o więcej szczegółów na temat problemu i tego, jaką wersję systemu iOS uruchamiają ich urządzenia.
Dotknięci użytkownicy sprawdzili również obejście, aby naprawić problem z ich końca. Niektórzy twierdzą, że wyłączenie funkcji Always On Display pomogło im rozwiązać ten problem. Niektórzy użytkownicy iPhone’a 14 Pro i iPhone’a 14 Pro Max zgłosili, że resetowanie urządzenia również działa.
Użytkownik, który posługuje się nazwą Cab1X, powołując się na inżyniera Apple, twierdzi, że problem zostanie rozwiązany w nadchodzącej aktualizacji iOS 16.2.1. Gadgets 360 dotarł również do Apple o komentarz w tej sprawie i zaktualizuje tę historię, gdy firma odpowie.
W zeszłym tygodniu gigant z Cupertino wydał aktualizację iOS 16.2 z funkcją Apple Music Sing, aplikacją do współpracy Freeform i zaawansowaną ochroną danych Apple. Aktualizacja umożliwia również obsługę sieci 5G na kompatybilnych iPhone’ach dla użytkowników w Indiach.